Tuesday 12 April 2011

Are you not happy with me ? hmmm

Yelaaa , aku tau yang kau tak happy n tak bahagia dgn aku , aku faham ! aku tak pndai nak jaga hati kau mcam dia jaga hati kau , dia pijak semut pon tak mati , aku baru nak pijak ja tros semuat angkat "white flag" aku la jahat mcam syaitan kan . tapi tape , aku sedar diri aku yang tidak perfect nie . semua orang tak perfect weyh ! mana la ada dalam dunia nie perfect . Kau kata kau terseksa dgn aku , aku buat apa smpai kau terseksa ? aku tak suruh kau stdy ke ? aku tak suruh kau rest ? kau tak sihat kau bagi tau dkt aku , aku sruh makan ubat . aku tau yang kau pon tak sihat pasal kau letih dgn stdy . aku pon penah sekolah jugak , mmg la bila time stdy kita akan tension psal serabut nak ingt subject yang kita nak blajar . aku dulu pon berserabut jugak , dgn ada masalah bertimbun2 . orang bukan tahu pon , aku diam jaa . biar aku jaa yang rasa apa yang aku rasa . kalau cerita dkt orang pon tade guna nya , nnti aku jugak yang kena balik . . hmmm happy ? aku sendiri pon tade orang nak bagi happy , bila aku baru ja nak bg happy mcm2 la masalah orang dok ungkit .

No comments:

Post a Comment