Tuesday 12 April 2011

Facebook ? deactive already :D

FACEBOOK ? hmmm aku dah deactive sudah , nnti tak la orang nak kata aku pentingkan facebook aku tuh , padahal aku boring sbb tuh aku online ja facebook aku tuh . Orang kata aku tak pentingkan dia , What the fish ! aku nak online dgn dia skli pon dah susah skrang nie , pasal dia asek stdy n letih . so tak kan aku nak paksa dia online kot , bila aku ajak online skli pon dia busy jugak dgn orang baik dia tuh . aku malas la nak halang dia nak chat dgn sapa2 pon . aku tade hak nak control2 orang yang aku sayang . biar la orang tak tahu macam mana aku sayang dia . jangan tgk muka ja penagih tapi hati aku nie ibarat taman kot . skrang nie aku try TAK PENTINGKAN FACEBOOK AKU TUH ! aku pentingkan dia slalu dia mna la nak nmpak . Orang lain lagi baik daripada aku , tapi tape biar ja la dia tak tahu . asalkan dia bahagia dgn orang baik dia sudah .

No comments:

Post a Comment