Sunday 10 April 2011

Rindu dengan rambut panjang :''(

Hmmmm , skrang rmbut aku dah pendek tak boleh la nak tayang dkt kriss dah . adoih2 kalau aku rmbut pnjang lagi msti kriss jelous pnya laa pasal rmbut dia baru ja potong . hik hik aku kata dkt dia last2 aku jugak yang potong . hahahah ! tapi tape , nnti aku kena botak pulak . so boleh la dia nak gelak dkt aku smpai terguling2 pon tape . tapi nnti kriss msti jelous punya la dgn aku . aku tak sekolah boleh la nak simpan rmbut pnjang . huhuhu dia masih bersekolah dan tidak boleh menyimpan rmbut pnjang sesuka hati dia . eh2, tapi dia pengawas , lagi la tak boleh . ! bahahahahah ! kriss2 . missyoubro ! nnti aku hangout msti kena gelak gila2 pnya laa . tapi rmbut aku tak la pendek sgt pon . tak la elok mna . just potong ja . tak set rmbut or cuci . haihh ! tak sabar rmbut aku nak pnjang balik . nnti aku nak buat rmbut style2 sikit . baru GEMPAKK JOOO ! hahahaha i miss you damn much my long hair .

No comments:

Post a Comment