Saturday 23 April 2011

PLKN

P L K N ! arrrghhhh ! tak sabar aku nak pgy PLKN 8/5/2011 nie haihhh . Aku pergi pun ada niat baik n aku tak nak menyusahkan fmly aku n orang lain lagi . Aku penat asek gaduh , masalah bertimbun2 , fithnah sana sini n pasal facebook . huh ! Macam mna la nnti aku kalau pgy PLKN ? risau jugak aku dah la aku nie berpenyakit , buat aku mati dkt sana tak pasal jaa . tapi tape , lagi bagus aku mati daripada hidup . Hidup pon tak guna jugak aku nie , orang bukan suka sgt dkt aku . hmm ! kehidupan aku mmg susah sgt2 , kalau korang nak tahu mcm mna kehidupan aku meyh la duduk di tempat aku skrang baru la korang tahu mcm mna aku yg sbenarnya . Aku pergi sana aku nak berubah n aku mmg perlu di bimbing . aku nak belajar berdikari , nak jauh daripada fmly . tapi bukan lama pon . 3 bulan ja pon . haihh ! aku nie dok buat teruk pulak . alar2 , bukan ada orang nak rindu aku pon , kalau ada pon ntah btol ke tidak . hati orang mana la kita tahu kan , kita pon rindu jugak tapi tak la nak tunjuk sgt . nnti orang kata kita tipu pulak . . .

No comments:

Post a Comment